مظلومی: با این همه مصـدوم و محروم به ما می‌ گویند خوش‌شانس
نوشته شده توسط : alireza

استقلالی‌ها روز گذشته تمرینات خود را پیگیری كردند تا برای بازی با فولاد در هفته نوزدهم لیگ كه قرار است در اهواز برگزار شود آماده شوند. آبی‌پوشان این روزها با مشكلات زیادی از جمله محرومیت بازیكنان اخطاری و مصدومیت روبه‌رو بوده و دست پرویز مظلومی برای ادامه مسابقات از لحاظ بازیكن بسته است و همین مساله به اضافه ماجرای آمدن یا نیامدن حوارملامحمد به تمرینات و دو بازی حساس در لیگ و جام‌حذفی و آگاهی از آخرین شرایط آبی‌پوشان بهانه‌ای شد تا گفت‌وگوی مفصلی را با پرویز مظلومی انجام دهیم.

از وضعیت تیم برای بازی با فولاد شروع كنیم.
الحمدا... وضعیت خوب است و بچه‌ها با پیگیری تمرینات برای این بازی حساس آماده هستند. البته باید یادآور شوم كه فولاد هم تیم خوبی است. آنها بازیكنان خوبی دارند و از كادرفنی خوبی هم بهره می‌برند و به همین خاطر این تیم را دست كم نمی‌گیریم.
یك مدت به شما و استقلالی‌ها لقب خوش‌شانس داده بودند ولی حالا با مصدومیت طولانی میداوودی،‌ماجرای حوار، محرومیت مبعلی و مصدومیت جزیی مجیدی نظر خودتان در این باره چیست؟
اتفاقا به همین نكته می‌خواستم اشاره كنم كه با این بضاعتی كه داریم تمام هدفمان پیروزی و گرفتن سه امتیازها بوده. بچه‌ها همه همدل هستند. شما نگاه كنید در یك بازی من تمام بضاعت و همه بازیكنانم را در اختیار نداشتم، اما نتیجه گرفتیم. این گرفتاری ما از اول فصل بوده و من اگر اسامی تمام مصدومان را بگویم حوصله‌تان سر می‌رود. در همین چند هفته یا از آغاز لیگ مجتبی جباری، محسن یوسفی، مهدی امیرآبادی، امیدرضا روانخواه، فرهاد مجیدی، ایمان مبعلی، امیرحسین صادقی مصدوم شده و بعد از یكی دو هفته غیبت و بعد از بازی‌های حساس رسیده‌اند. حالا به شكوری و سیدصالحی هم كاری ندارم آیا اینها خوش‌شانسی است. الان هم كه میلاد میداوودی را از دست داده‌ایم.
یادم هست یك عده هم با راه انداختن این بحث‌ها و پیش كشیدن خوش‌شانسی منتظر نتیجه نگرفتن شما بودند. عده‌ای كه از آنها به عنوان مغرض یاد شده!
نه، ولش كن ما مغرض نداریم. همه چیز خوب است و مجموعه خودمان هم باهمدلی و اتحاد در حال انجام كار و پیشبرد اهدافمان است. در این‌باره حرف زدن جز حاشیه نتیجه‌ای دیگر عایدمان نمی‌شود.
ماجرای حوار ملامحمد به كجا رسید؟
فعلا كه فقط پیغام و پسغام شده. من تعجب می‌كنم كه چرا در این مدت یك سال كه حوار از پرسپولیس جدا شده این حرف‌ها نبود و هیچ اشاره‌ای به بدهی او نمی‌شد، اما تا بحث استقلالی شدنش پیش آمد این همه حرف‌ هم شنیده می‌شود.
اما شما هم اعلام كرده‌اید كه درباره حوار كوتاه نمی‌آیید!
الان هم می‌گویم كه كوتاه نمی‌آیم. ما یك جای خالی برای جذب بازیكن خارجی داشتیم كه آن را با حوار پر كردیم. او را می‌خواهم. بازیكنی است كه سابقه كار در فوتبال ایران را دارد. به درد پستی كه در نظر داریم می‌خورد و باید بیاید. البته از مدیر برنامه‌ این بازیكن ناراحتم كه باید در ابتدای كار زمانی كه وارد مذاكره شدیم به این مشكلات و بدهی‌اش اشاره می‌كرد آن وقت شاید یك تصمیم‌ دیگری می‌گرفتیم. اما در حال حاضر دست روی دست گذاشته‌ایم و باید بیاید. او با ما قرارداد دارد.
میلاد میداوودی را هم چند ماه نخواهید داشت؟
این هم شانس ماست و گفتم كه فعلا با تمام این بدشانسی‌ها می‌سازیم و با بضاعتی كه در اختیار داریم دنبال این هستیم كه نتایج خوبی بگیریم.
زمانی كه در جام‌حذفی شركت كردید گله و شكایت داشتید كه حریفان سایر تیم‌ها از تیم‌های لیگ یكی و دسته دومی هستند، اما استقلال از همان اول با لیگ‌برتری‌ها باید بازی كند. حالا حریف شما شهرداری یاسوج لیگ یكی است!
بله درست می‌گویی. من این حرف را زدم كه استقلال چرا در جام‌حذفی باید با بازی با لیگ‌برتری‌ها مثل پاس شروع كند، اما مطمئن باشید تیمی كه موفق شده ذوب‌آهن را در خانه‌اش حذف كند دست كم نگرفته و با تمام قوا بازی می‌كنیم. اتفاقا الان هم بدشانسی آوردیم كه به یك تیم خوب لیگ یكی خوردیم.
بعد از محرومیت ایمان مبعلی برابر فولاد خبر دادید كه با این بازیكن برخورد می‌كنید؟
باشگاه جریمه‌اش كرد.
اما شنیده می‌شود كه مبعلی به خاطر بازی نكردن برابر فولاد كارت گرفت و خود را محروم كرد؟
فكر نمی‌كنم اینطور باشد چون اگر كارت زرد هم می‌گرفت سه اخطاره و محروم می‌شد. این حرف‌ها دروغ و شایعه است. به آنها توجه نكنید.
اما می‌گویند او فكر نمی‌كرده داور یك دفعه كارت قرمز می‌دهد و در فكر كارت زرد بوده.
نه این‌طور نیست و الان هم جریمه‌اش كردیم تا دیگر این‌طور راحت و مجانی كارت نگیرد.
ظاهرا همچنان معتقدید كه گروه شما در جام باشگاه‌های آسیا سخت‌ترین است.
ببینید الان دیگر آسیا گروه آسان و سخت ندارد چون تمام تیم‌ها خود را به بهترین شكل برای این بازی‌ها تجهیز كرده و با تمام قوا می‌آیند. همین النصر عربستان كه با ما در یك گروه است در بازی هفته قبلش حریفش را با شش گل در هم كوبیده، پاختاكور تیم دوم ازبكستان است. درباره نماینده سوم هم مطمئن هستم السد قطر می‌آید و این تیم هم یكی از تیم‌های خوب و قدیمی آسیاست كه كار را در گروه ما سخت می‌كند.
شما النصر را بزنید كار صعودتان راحت می‌شود.
همین است دیگر. حالا اگر بازی در جده بود یك چیزی ولی بازی در ریاض است كه همین باعث بروز مشكلات زیادی می‌شود.
چه مشكلاتی؟
جده را با یك پرواز می‌رفتیم و زیارت مكه و مدینه از آنجا نزدیك‌تر است، اما حالا باید تا جده رفته و از آنجا به ریاض برویم. بعد هم این شهر با مكه و مدینه هزار كیلومتر فاصله دارد و همه این موارد باعث خستگی شده و كار را سخت می‌كند.
به عنوان سوال آخر نتیجه بازی با فولاد را چطور پیش‌بینی می‌كنید؟
خودت می‌دانی هیچ وقت اهل پیش‌بینی نیستم،‌اما گفتم كه می‌رویم و با دست پر برگردیم. البته فولاد را هم دست كم نگیرید كه آنها هم تا به حال خوب نتیجه گرفته‌ و همین بازی را سخت و حساس می‌كند.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , گزارش بازی های استقلال با حریفان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1470
|
امتیاز مطلب : 71
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : 27 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: